12/30/2015

Rok 2015 - podsumowanie i refleksje


Cześć kochani !

Rok 2015 dobiega końca.
Moje refleksje na ten temat ?

Było ciężko. To był chyba jeden z najcięższych lat mojego życia.
Sporo mnie spotkało, bardzo dorosłam, dojrzałam.

Nadal jednak pozostaje dobrej myśli i wierze, że nawet po deszczu wychodzi słońce.

W tym roku dowiedziałam się, że świat zawsze dąży do równowagi, dlatego ważne jest aby zachować harmonie wewnętrzną a wtedy cały świat zewnętrzny także się ułoży.

Zrobiłam 4 tatuaże i zakochałam się w tej sztuce zdobienia ciała. 

Pożegnałam anoreksje jako sposób na rozwiązywanie ( a raczej tłumienie ) problemów.

Ścięłam włosy maksymalnie krótko jako symbol nowego początku.

Rok 2016 zapowiada sie na prawdę dobrze. 
Jestem bardzo pozytywnych myśli, otwieram sie na nowości, wiedzę i doświadczenie. 
No i w tym roku też kończę szkołę i wylatuję z rodzinnego gniazda.
 Gdzie?
Czas pokaże.

Jak na razie skupiam sie na realizowaniu malutkich ale istotnych dla mnie celów
( takich jak np. otworzenie własnego sklepu na Etsy czy też ukończenie szkoły i napisanie matury )

Wracam do pisania, bo działa to na mnie bardzo terapeutycznie, a wraz z rysunkiem zawsze stanowią dla mnie koło ratunkowe, nawet w te najciemniejsze dni. 

Pomiędzy drzewami i naturą poszukuje motywacji i inspiracji, szukam siły której mi teraz potrzeba aby dopiąć wszystko na ostatni guzik.
Uczę sie oddychać na nowo, uczę się siebie gdzieś zagubionej w tłumie.
Uczę sie doceniać każdy dzień , uczę się słuchać,widzieć i czuć.

Nie ma nic istotniejszego niż poznać siebie w każdym najmniejszym stopniu, 
bo kiedy poznamy samych siebie, jesteśmy w stanie ŻYĆ a nie tylko egzystować. 

Zostawiam was z moją najnowszą inspiracją czyli panią Laurą Makabresku,
której zdjęcia powodują u mnie ciarki na całym ciele i nieraz wzruszają do łez.

xoxo
Emilia




1 komentarz:

  1. Rety, tyle tatuaży, super! *_* Ja w tym roku zrobiłam swój pierwszy, mam nadzieję, że w 2016 uda mi się więcej razy ozdobić swoje ciało w ten sposób <3
    No i sukces odnośnie pożegnania anoreksji - niesamowicie się cieszę, że udało Ci się to osiągnąć!
    Oby nowy rok był dla Ciebie jak najbardziej owocny i pozytywny! Wszystkiego dobrego, Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń