5/25/2014

Love is everywhere


Miłość jest wszędzie. Wystarczy troszkę sie wysilić i przyjrzeć. Czasem kiedy wszędzie wydaje się być szaro i buro, a każdy dzień wygląda tak samo , błyska do nas niebieski napis "Love" czyli miłość.
 No tak. 
Kto by go zauważył w takiej szarówce?

Ostatnie 2 miesiące były ciężkie. Płacz, depresja, mało jedzenia, złe myśli. Ble ble ble ble ble.
Nie pisałam tak często jak bym tego chciała. Nie robiłam tego w taki sposób jak kiedyś.
Nie umiem udawać, nie umiem was oszukiwać. 

Moje życie stało sie nauką, przetrwaniem i ucieczką w szkicownik.
 Zero ludzi, zero zdrowych kontaktów, tylko depresja , płacz, załamanie.

Gdzie znalazłam ukojenie.
W kotach. Jak zawsze. 


One zawsze, ale to ZAWSZE ratuje mi tyłeczek.
Nie żartuje. 
Złe myśli idą precz, pomysły mnożą sie w mgnieniu oka.
Inspiracja zalewa moją duszę.

To nie jest zwykły kawałek materiału wypchany watą - to marzenia, plany, nadzieje, szybkie rozweselacze ( podobnie jak gorzka ekologiczna czekolada, mmmm ;) )

A propos jedzenia na poprawe nastroju - każdy z nas ma gorsze dni - to jasne. 

Nadchodzi weekend. 
Głodna po całym tygodniu niedojadania, szaleńczej nauki i zarywania nocy by znaleźć choć odrobinkę czasu dla siebie i dla swojej pasji mam jedyne marzenie - MASŁO MIGDAŁOWE.
 I co ? 
Jak na złość zamiast gładkiej masy wychodzi bezkształtna pulpa . 
Grr. 
Ale, ale - co to to nie ! 
Nie zmarnuje przecież całej szklanki migdałów !
 Zalałam zatem pół szklanki daktyli, namoczyłam 15 minut, dołożyłam do migdałowej kreatury i - ku mojemu zdziwieniu - powstała poezja. 

Zrulowałam słodką masę w malutkie kuleczki, obtoczyłam w wiórkach kokosowych i takim oto sposobem otrzymałam zdrowe, domowe pralinki, w smaku podobne do tzw. ziemniaczków.


Maluteńkie, słodziutkie w smaku, tylko z 3 składników, błyskawiczne. Plusów co nie miara. Zamiast cukru - daktyle słodzone słońcem. Zamiast masła i mąki - migdały cudownie działające na paznokcie, włosy i mózg. No i kokos <3

Spisuje moje rewolucje kuchenne, kto wie, może kiedyś napisze książkę ;)
Lubie łączyć kolory, szukać i znajdować, zadziwiać sie smakiem natury.
A jak mi ktoś powie że zdrowe jedzenie jest czasochłonne - to nie ma racji. Moje jedzenie na cały dzień robię w 30 minut. Bez żartów.


Następnym poprawiaczem humoru jest - nie kto inny jak Vinny.
Jest moja codzienną dawką inspiracji i humoru .
Może i mam obsesje na puncie mopsów ( mam z nimi wszystko - kapcie, pluszaki, piórnik, koszulki, figurki itd . ) ale jeśli ktokolwiek kupi raz mopsa - uzależni sie na zawsze !

Może nie było ostatnio aż tak źle ?



Podczas ostatniego weekendu mody w Warszawie wzięłam udział w konkursie organizowanym przez Galerie Mokotów. I wiecie co?
Hah, dostałam od nich koszulkę projektu Macieja Zienia. Czyż to nie wspaniałe ?

Sporo sie na nią wyczekałam, ale jest wspaniała. A co ciekawe - wzór żuka rysuje od jakichś 2 lat wszędzie. Przeznaczenie? Nie sądzę.

Zbieram sie do kupki, sprzątam otoczenie, pozbywam sie gratów, lepiej sie organizuje, JEM, ćwiczę, oddycham, tworzę, uczę się. Sporo do ogarnięcia. Ale trzeba dać rade.

Mam w planach coś superanckiego, chciałabym aby wszystko powypalało tak jak należy w odpowiednim czasie.

Trzymajcie za mnie kciuki
xoxo
Emilia

PS. Jak jeszce go nie znacie - koniecznie posłuchajcie !
Jego płyta to najłatwiejszy sposób na poprawę humoru, nie istotne jak bardzo popsutego.
Pozostawiam was z moim ideałem - Jasonem Mrazem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz