1/10/2015

OUTFIT

Cześć kochani !

Dziś chciałam wam przedstawić kilka fotek mojego zimowego outfitu.

Zima, mimo , ze łagodna daje po sobie poznać. 
Na miejsce sesji wybrałyśmy starą , przepiękną szklarnie ( och, żałujcie ze nie mogliście jej widzieć z bliska , wspaniała jest ! ) a stylizacją został jesienny zestaw. 

Jestem fanką wielkich płaszczy a ten w karmelowym kolorze idealnie pasuje do wszystkiego, jest ciepły i bardzo wygodny. Prawie wszędzie w nim chodzę i jestem z niego mega zadowolona. 

Buty stylizowane na te od Jeffreya Cambella to moje faworyty i mimo że z moja koordynacja ruchową w nich bywa różnie, i tak je kocham. 

Tym razem obyło sie bez dodatków. Czysta forma, stonowane kolory , beże i szarości. 




















COAT : C&A
JEANS : H&M
SHOES : H&M
SCARF : H&M
BLOUSE : H&M

xoxo
Emilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz