5/14/2015

New friends

Cześć kochani !

Ostatnio sporo rzeczy sie działo. Bardzo wiele.


Ilość rzeczy które robię jest dokładnie proporcjonalna do mojego "porządku " na biurku.
Tak to już artyści mają.

Rysuje, wycinam, kleje, ilustruje.
Czyli nic nowego.

Zaktualizowałam kilka stron ( m.in. artystyczny tumblr pełniący role portfolio ) aby być na bieżąco. Założyłam również Twittera aby być na bieżąco.
Ostatnimi czasy bardzo sporo myślę o tym co robić dalej. Wiecie, nie pozostało mi dużo czasu w liceum, już za rok kończę, a prace i ilustracje mnożą sie w zastraszającym tempie.



Marzy mi się sklepik na Etsy.
Powoli zaczynam drukować ilustracje,
przymierzam się do tego małymi krokami.

Nie ma chyba nic lepszego jak działać na płaszczyźnie która najbardziej mnie fascynuje i która kocham.

Ach jestem typem "gorącej głowy " - zajmuje sie milionem rzeczy naraz.
Kończę prawo jazdy, kurs fitnessu, ogarniani szkoły a po nocach - randka z ołówkiem, kartką i kawusią która skutkuje nowymi ilustracjami.
Odliczam dni do wakacji kiedy to w pełni będę mogła się zaangażować w wymarzone projekty i plany.

Ale po drodze...


Pamiętacie kotkę mojej siostry ?
Tak, tydzień temu się okociła.
Otrzymaliśmy w prezencie 4 maluteńkie kociątka.
Och gdybyście tylko widzieli mnie i moją siostrę w roli położnych !

Po doświadczeniu jakim była Tydzień Wegański ,
 który zrobiłam niedawno,
stałam sie bardziej świadoma życia zwierząt, bardziej współczująca .

Każdy na tej planecie ma prawo bytu, nawet takie małe, bezbronne istoty.
Czy zjemy świnkę, czy psa czy kota - co za różnica ?
Zwierzę to zwierzę, także czuje, także cierpi, także kocha.

Oglądnęłam sporo dotykających i dających do myślenia dokumentów na Youtubie,
 dość brutalnych ale również ukazujących rzeczywistość.
Jeżeli krzywdzimy musimy być tego świadomi  w jaki sposób to robimy.

To doświadczenie bardzo sporo zmieniło w moim podejściu i otwarło oczy.
Bądź zmianą jaką pragniesz ujrzeć na świecie - jak to mawiał Ghandi.

Nie jem nabiału, żadnych ssaków, w przyszłości, jeżeli moje zdrowie na to pozwoli , chciałabym zmniejszyć spożycie produktów zwierzęcych do minimum.

Ale wracając do kociaków - na pewno nie możemy zatrzymać wszystkich ale jeden chyba nie zaszkodzi nikomu ;)
Zresztą , od nie pamiętnych dziejów kot zawsze towarzyszył u boku artystom.

Pozdrawiam wam gorąco z mojego przytulnego art studio, a sama wracam do wkuwania historii sztuki.

xoxo
Emilia












2 komentarze:

  1. Udały się takie puchate jak matka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie wiadomo, bo są jeszcze malutkie, ale ogonki na pewno będą miały puchate .

      Usuń