10/04/2013

Cześć kochani, mam nadzieje że wasz tydzień minął szybko i tak samo jak ja cieszycie się z nadchodzącego weekendu !

Jak to miło jest od czasu do czasu zrobić sobie dzień dla siebie
Kocham robić sobie małę przyjemności które uszczęśliwiają mnie i wprawiają w pozytywny nastrój na cały dzień
Mogą to być ćwiczenia ( ja polecam jogę, jestem zapaloną miłośniczką), pomalować paznokcie na ulubiony kolor, umalować się, posłuchać świetnej muzyki i potańczyć, poczytać książke, oglądnąć film, czy tak jak ja wybrać się na zakupy !
Pomimo że nie kupiłam nic , czuje się świetnie. A nie przepraszam, kupiłam sobie małę co nie co:
Oglądałam najnowsze kolekcje z zapartym tchem. Widzieliście najnowszą kolekce w H&Mie , reklamowaną przez niesamowitą brazylijską modelkę  Gisele Bündchen ? Dzis miałam okazje pomierzyć kilka z nich i muszę przyznać - ubrania są wykonane z świetną jakością i designem. H&M popisał sie tej jesieni. jedynym minusem jest gama kolorystyczna - większość rzeczy utrzymana jest w ciemnej dobijającej tonacji. 


Co łatwo zauważyć największym hitem tej jesieni są tzw.sztyblety czyli buty inspirowane jazdą konno. Wszędzie także pełno marynarek krojonych na te stylem Isabel Marant . Dużo jest też wielkich pojemnych, prostych,  czarnych toreb . Wszystko jest eleganckie, pełne smaku i luksusu jak na H&M przystało. 
Jak dla mnie takie bazowe ubrania są idealne, bo ja w moim stylu umierania raczej stawiam na dodatki. 
A wy, co sądzicie o jesiennych kolekcjach?
Macie już jakieś wypatrzone rzeczy?




Całuje was gorąco kochani
xoxo
Emilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz