9/29/2014

Help !

Cześć kochani,

Chciałam podzielić sie z Wami moimi myślami.

Myślę nad usunięciem bloga.
I nad założeniem nowego.

Nie wiem co robić, jestem trochę rozdarta.
Nie zamierzam całe życie żyć przeszłością, a ten blog trochę mnie w tym utrzymuje.
Męczę sie w tym stanie.

Czuję że wykasowanie bloga byłoby dla mnie kompletnym symbolem zamkniecie tego co było i dałoby mi wiele wolności oraz nową przestrzeń.

Mimo wszystko jestem bardzo bardzo do niego przywiązana, do tych dobrych wspomnień, słów itd.
Wiem że sporo z was czerpie lub czerpało z niego siłę i inspiracje.

Gdyby nie negatywny ładunek emocjonalny wkładany w niektóre wpisy, nie miałabym sie nad czymś zastanawiać. A niektóre wpisy/ zakładka z moja historia mnie okropnie dołują i sprawiają że żyje tym co było.

Jestem kompletnie rozdarta.
Pomóżcie ;<

xoxo
Emilia

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem nie powinnaś usuwać tego bloga. Zostawić go i po prostu przenieść się na nowy :)
    Są tu niesamowite wpisy, które nie powinny zniknąć (również pomysły na żarcie, które wykopuję w odpowiednim czasie)!
    Nie dołuj się swoją historią Emilka :( To co było ukształtowało ciebie. Te koty w pudełeczkach, dieta... Nie zmienisz swojej przeszłości. Niech ona cię motywuje i innych ludzi! Jesteś mega silną kobietą i ja wiem, że sobie poradzisz. Dzięki tobie zaczęłam ćwiczyć jogę, która wiele mi dała. Przestałam się odchudzać, zmieniłam się.
    Właśnie! Jak już rozmawiamy o nowym blogu to może dołożysz tam zakładce o jodze i twoich ulubionych przepisach? Albo powstałyby posty o takiej tematyce? Proszę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Załóż nowego, a tego usuń.
    Jest tu wieeele rzeczy warte przeczytania, ale jeśli ma być to dla Ciebie coś symbolicznego, to działaj śmiało! ;)

    OdpowiedzUsuń