11/03/2014

Let's get Ridiculous !




AAA cześć kochani !!!

Ale sie stęskniłam za wami - brak internetu przez tydzień ograniczył mi kontakty i bloga ale
 here i come ;)

Ilustracja mody pochłania mnie bez reszty. Zaczynając zabawy w photoshopie wykorzystałam wcześniej skanowaną ilustracje i trochę ją upiększyłam ;)

Dziewczyna pochodzi z kampanii United Colors of Benetton. 
Połączyłam farby wodne, kawałek materiału i ołówek a potem dodałam plamy w Photoshopie.
Jest zabawa a opcji do ogarnięcia miliony ale nie zniechęcam sie - im więcej robię tym więcej mogę sie ulepszać ;)




Po piątkowej kawusi w ulubionej księgarnio-kawiarence na rynku postanowiłam odwiedzić biblioteke. Uwielbiam ją bo ma mnóstwo zagraniczno-języcznych książek i gazet ( a jak zobaczyłam stertę nowych vougów prosto z Niemiec, aż przeszły mnie ciary).
Wygrzebałam jedyną książkę o modzie - starą ale jarą !

Nauka języka + dowiadywanie sie o mojej pasji - perfekcja !
Podobają mi sie ilustracje wykonane tuszem - w sumie dawno nie mieszałam technik , przyzwyczaiłam się do ołówka i chyba czas to w końcu zmienić ;)


A jak spędzam weekendy ?

Pomiędzy kursowaniem w Art Studio a toaletom ( wiecie - ludzkie potrzeby są silniejsze od pasji ), czasem wychodzę do kuchni coś upichcić.

Poza jogą gotowanie dla siebie to świetny sposób na zadbanie o swoje ciało! Mieszanie składników, przypraw i dodatków, poznawanie co nam służy a co nie - to wszystko po to, aby żyło nam się lepiej w ciałach które dostaliśmy !

Zresztą - moda potrafi nieźle namieszać w głowie.
Promowanie kościstych nóżek i rączek wcale nie działą na korzyść nas, kobiet . Hej, wiecie co?

 Kawałek czekolady, ładne zadbane włosy i siła do działania są lepsze od  obsesji.
Joga i rozmowa ze sobą to idealny sposób aby wyrównoważyć te dwa światy.




Let's get Ridiculous !

Smoothie w miseczce to moja śniadaniowa perfekcja - dostarcza kopa energii, jest mega szybka w wykonaniu, poprawia stan skóry włosów przy jednoczesnym nieobciążaniu żołądka i łączy w sobie to co najlepsze - słodycz banana czy gruszki, kremistość, konsystencje i dobry tłuszcz należący do awokado i wartościowy szpinak czy też jarmuż.

Blender, składniki i jedziemy !
Czasem jak czuje ze potrzebuje czegoś więcej niż tylko rośliny dodaje na czubek trochę kokosa/ owoców goji czy surowego kakaowca.
Superfood rządzi !

Im bardziej o siebie dbam tym bardziej widze różnice - dziewczyny z klasy podpytują co robię że włosy tak szybko rosną . A tu proszę - wystarczy joga i jedzenie odpowiednio do moich potrzeb.

Jaśniejsza cera, piękne włosy, dobre samopoczucie i komfort w brzuszku - to co lubie ;)
Kombinacji smoothie jest mnóstwo - od tych lżejszych po pełnowartościowe pojedyncze posiłki .


Czuje sie mega dobrze - w swoim ciele, z swoja duszą, z sobą.
Skupiam sie na tym co ważne - na myślach które mnie wzmacniają, na pasji która powoduje gęsią skórkę i dreszczyk podniecenia za każdym razem gdy zasiadam do tworzenia. Skupiam sie na tym aby być swoja siłą.

Jeszcze długa droga, bo jestem smarkulą i nigdy nie wiem co życie ma dla mnie ,ale ufam że wszystko co sie przydarzyło i co będzie jest dla mnie dobre.
Wewnętrznie czuje że jestem na dobrej drodze. Czasem porównując sie do innych czuje że nie pasuje, ale hej !

W życiu nie chodzi o to by bezmyślnie iść za tłumem ale aby wsłuchać sie w siebie.
Twoje życie to twoje wybór.
Po prostu zaakceptuj fakt że masz prawo do wszystkiego - aby czuć sie wspaniale , aby budzić sie pełna energii, aby robić co kochasz i przebywać z ludźmi który zamiast cie deptać pomagają ci rosnąc wyżej i wyżej.

Ja wybieram moją drogę, inną niż reszta. Wybieram aby być idealna sobą a nie gorsza kopia kogoś innego. Inspiracja owszem ,ale jednak moja droga to moja droga - jest idealna dla mnie i przy tym pozostaje.

Całuje was mocno, leżąc jak mops z drugim mopsem na salonowej kanapie popijając cykorie.

xoxo
Emilia

PS. Planuje małe zmiany designu bloga , oby mi wyszło ;)
Jak znacie dobre stronki lub sami jesteście fanatykami informatyki - dajcie znać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz