11/05/2013

Be inspired NOW !

Cześć kochani !



Jedna z kartek z mojej własnej  książki.
Macie tak czasami ze wasza głowa aż pęka od pomysłów i sami nie wiecie za co się zabrać?
Ja wtedy czuje się dokładnie tak jak to oddałam w tym kolażu
Uwielbiam oddawać co czuje w danej chwili poprzez obraz i rysunek.
Chcielibyście żebym publikowała te kartki co jakiś czas?

Jesień mnie ostatnio totalnie przybiła, a organizm lekko sie osłabił, dlatego zaraz lecę po jakieś witaminy do apteki. Nie jem czerwonego mięsa i muszę przykładać szczególną uwagę do poziomu kompleksu witamin z grupy B, bo niedobory doprowadzają m.in do osłabienia, brzydszej cery a nawet depresji !

Muszę się pochwalić że wkońcu wzięłam się i zrobiłam totalne przemeblowanie pokoju . Wiecie jak mówią - oczyszczony dusza, oczyszczona przestrzeń. Chciałam pozbyć się gratów, które nie są mi już potrzebne.
Przekonałam się też, że sprzątanie nie musi być wcale nudne - oczyszczanie mojej toaletki było dla mnie wielką przyjemnością. Kocham ten mój kobiecy kącik .
Odkryłam mnóstwo świetnych rzeczy o których istnieniu zapomniałam. Czeka mnie jeszcze sprzątanie mojej nagromadzonej przez lata biżuterii.








Biżuteria to moja miłość, jestem wielką kolekcjonerką. Pewnie w połowie nie chodzę dlatego ogarnięcie tej plątaniny pomoze mi przypomnieć sobie o zakurzonych starych ulubieńcach.
 Biżuteria i książki to rzeczy na które nigdy mi nie żal pieniędzy. Martwię się tylko, bo na obydwie te rzeczy powoli brakuje mi miejsca.

Zachęcam was do tej jesiennej akcji - posprzątaj dusze, posprzątaj szafę/pokój/łazienkę/przestrzeń.
Naprawdę dobrze robi.

xoxo
Emilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz