7/06/2014

Vlog of my day

                   



Cześć kochani !

Przybywam do was z nowym vlogiem.
Może nie tryskam na nim optymizmem, ale taka byłam tego dnia.
Pozostaje ze sobą wiarygodna.

Ach, jak rozmowa potrafi uleczyć , podnieść na duchu, pozwala wywalić z siebie wszystko, co tłumiło się przez dłuższy czas !
Najgorsze co mogłam robić to tłamsić w sobie wszystkie uczucia, stajać sie tylko kukiełką, lalką .
A najważniejsze to mieć wizje - wizje czegoś pozytywnego.
Głęboko wierze że każde życiowe doświadczenie ostatecznie działa na naszą najwyższą chwałę i wiem ze cokolwiek mnie w życiu nie spotka, wszystko w ostateczności obróci sie na dobro.

Chcielibyście oglądać od czasu do czasu takie filmy ? Co sądzicie ?
AAA no i 2 worki ubrań tak bardzo proszą o nagranie HAULa ;)

Jak to dobrze ze dziś wyszło słońce. Jak to dobrze, ze zawsze ono jest, czasem mniej bądź bardziej widoczne.
Kocham moje życie. A ono kocha mnie. I prowadzi mnie tam gdzie mam być.

A tymczasem idę troszkę podciągnąć testy z prawa jazdy, bo powoli staje sie to moją kulą u nogi, a takie kule trzeba jak najszybciej likwidować. Rozwój do przodu jest najważniejszy !
Jaka jestem wdzięczna za to, ze wiem co mnie uszczęśliwia.

AAA i wracam do smoothies/soków, bo zapomniałam jaki zbawienny mają wpływ na życiową energie ( owoce>kawa) , jak świetnie wpływają na cerę i ogólne samopoczucie.

Ściskam was bardzooooo gorąco
Oby tak gorąco było na zewnątrz ;)

xoxo
Emilia


1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie vlogi. Twoje życie jest naprawdę interesujące :)
    Ech, te prawo jazdy. Też z nim walczę. Powodzenia dla nas obu! :)

    OdpowiedzUsuń