6/23/2014

Vlog, thankful words & return

Cześć kochaniii !


Ostatnio przeglądając mój komputer w poszukiwaniu czegoś na poprawę humoru natrafiłam na coś świetnego. Buzia nie przestawała sie śmiać a łza zakręciła sie w oku.

Pamiętacie moje wymarzone urodziny w Paryżu ? Przygotowałam dla was vloga z ujęciem najfajniejszych miejsc.Chciałam podzielić sie z wami tym, co przeżyłam i pokazać że na prawdę MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ - nie ważne czy są one małe czy duże. I warto żyć - nawet gdy wydaje sie to na pewien moment niemożliwe. Żyjmy na maxa, bo jedyne ograniczenia są w naszych umysłach !

 Och, ale miałam zabawę przy przygotowywaniu tego dla Was ;) Uwielbiam to robić !

Chciałam również was najserdeczniej podziękować - ilość ludzi, która w dniu pojawienia sie poprzedniego wpisu napisała do mnie z troską była niesamowita. To jest fantastyczne, jak nieznajomi z internetu potrafią sie troszczyć !
Bardzo dziękuje ze jesteście ze mną, kocham każdego z was bardzo bardzo mocno. Dziękuję, że jesteście , czytacie i oglądacie ;)

Podnieśliście mnie na duchu niesamowicie, u mnie wszystko powoli wraca do dawnej, szalonej i pozytywnej formy. Teraz mam jeszcze sporo załatwień , w najbliższym czasie mam zamiar odzyskać moją trzecią rękę ( jaką jest aparat ) i bywać tu częściej i regularniej ;)
I na pewno wam sie odwdzięczę za to wszystko co dla mnie robicie  !
Kocham, kocham, kocham

Miłego oglądania <3
xoxo
Emilia


Ps. Chcielibyście , żeby poprzedni filmik o samoakceptacji wrócił na mój kanał, czy wolicie, abym nagrywała od nowa ?

3 komentarze:

  1. uroczy filmik! aż mi się mój Paryż przypomniał!
    I koniecznie dodaj tamten film - był świetny, niesamowicie motywujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem powinnaś nagrać od nowa, żeby Twoje przekonania były "na świeżo" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, cudownie! Mam nadzieję, że i ja będę mogła kiedyś nakręcić taki filmik :)

    OdpowiedzUsuń