6/14/2014

Summer Outfit

Cześć kochani !




Ostatnio rysowałam fragmenty kolekcji Dolce & Gabbana z  wiosny 2012  . Górują w niej warzywne wzory, intensywne kolory, kobiecość 100%, dużo dodatków - cała ja ! 
Kocham ich pokazy, od starszych do tych najnowszych - wstrzelają sie w moje gusta idealnie ! Kiedy inni projektanci stawiają na nudny minimalizm, oni zawsze zaskakują bajkowymi motywami, świetnie skompletowanymi dodatkami i kobiecością której tak ostatnio brakuje !
Oto co powstało z tej inspiracji :


 Lato nieubłaganie  parzy w ramiona, komary gryzą jak szalone i wszyscy z szafy wyciągają długo oczekiwane letnie ubrania. Podobnie jak ja :)



Długo zastanawiałam sie, czy w ogóle założyć ten top do szkoły, ale stwierdziłam, ze życie jest za krótkie żeby sie powstrzymywać i nosić nudne ciuchy.


Płócienna torba na lato to idealna towarzyszka - lekka ( no dobra, nie w moim przypadku ), w bazowym kolorze , wygodna. Moja niestety nie domyka sie od nadmiaru magazynów i szkicowników ;)




 Ciężki, aztecki naszyjnik przywieziony z Anglii . Waży dość sporo, ale uwielbiam go za efekty , jakie można dzięki niemu osiągnąć - pasuje prawie do wszystkiego !



 Złota biżuteria - to jest to co kocham ! Dobrałam ostatnio bardzo modny na paznokciach lakier w kolorze białym . Na co dzień nie maluje paznokci , ponieważ sporo robię rękami i lakier po jednym dniu od razu sie zdrapuje ( zresztą, podobnie jak ten :-) ),  ale teraz widzę, ile zyskuje taki outfit.



TOP: Secondhand/ New look
SKIRT : H&M
BAG : H&M
SHOES : Secondhand/ Primark
SUNGLASSES : House
RINGS : H&M, SIX
NECKLACE : Primark
BRANCELETS : H&M, Primark

Ps. Ostatnio byłam na szalonym wypadzie do Second Handu i na pewno nie długo coś z tym faktem zrobię ;)

Ta piosenka mnie dosłownie hipnotyzuje !

xoxo
Emilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz